Plugg igen, men snart slut :D

Typ värdelös dag, dårå? Började dagen med svenska, fick göra nå ordgrejs, tråkigt iaf. Sen utvecklingssamtal som gick rätt hyfsat, har inte mkt rester kvar att göra nu, typ 4-5st =) Så ska ta tag i de. Hade ett prov i dag sen då, kunde ingenting, typiskt mig, har prov i morron också. plus att ja har ett annat prov som ja fick IG (Inponerade Godkänt) på, visst var de så de var? Sen hade vi hål till 20 i 3, så jag och emma begav oss iväg mot pontushallen för att vi hade simmning idag, de gick bra tills mitt knä barkade, men de var vi typ ändå klara så =) Så nu sitter jag här och gör ingenting. Vill ju följa carro på sminkpartyt ikv, vill dansa också, men måste plugga till provet i morron så jag får bort de, vill inte ha det efter mig så de måste nog bli det ikv :'( ÅÅÅh, jag får mitt löshår åxå, ypippie, nu behöver jag inte oroa mig för frisyren till balen :D å sen blire klippning på fredag (Y)

Varje dag med dig skapas en massa minnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0