Sjukt rolig dag !

Igår efter Uh for jag till pojken och var med hans kompisar hos Junior, riktigt trevligt, vi bada bastu och dom spelade nå bilspel också. Sen drgo vi hem där vid halv 2-2 för alla började bli trötta. Så Danne sov med oss också, men dom två nissarna slocknade ju på en gång, så efter ett tag somnade även jag. Sen idag så for jag hemåt, tjejorna kom till mig för sen tog vi bussen till storheden för att vi skulle på hm, blev myrorna, toy´s å Onoff, tog massa kort där, satans så kul, kommer nog bilder upp från de sen. Sen blev de ica maxi, men då var vi trötta, så de gick riktigt segt. Så nu är jag hemma och ska äta, sen blir de uh lite senare. Vi ska kolla om dom har något till mitt, Carro och Hannas projekt som vi ska börja med, får ju se hur de blir. Nu ska vi bara se om vi hittar den där gubben på cykeln med motor, haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0