Underbart och dom bästa!!

Jag vill bara säga att jag har dom bästa tjejerna i mitt liv. Jag kan verkligen inte leva utan er, Hanna och Carro! Ni får mig att orka varje dag, om ja så bara skulle vilja ta mitt liv och försvinna så får ni mig alltid att tänka på vad roligt man kan ha i livet, alla minnen  jag har med er,de är dom bästa! <3


Helgen har varit helt underbar, har varit med älskligen med hans familj i stugan, vi har åkt och kört en massa skoter, så har ont i hela kroppen. Vi har grillat, skrattat och bara haft det trevligt =) Har hunnit gymma lite, men hade inte så mycket styrka i kroppen alls, så de blev att gå och springa på bandet i 20 min =) Sen har vi åkt madrass och tefat efter skotern, fy fan va kul vi hade de (Y) Så de var värt att åka bort, har fått färg i ansiktet åxå på köpet så de är ju ännu bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0