I´m missing you,

Du vet att jag verkligen har tyckt om dig, att du har varit min bästa vän. Vi har fått så många minnen tillsammans på en så kort tid, riktigt många faktiskt, nästan varje dag. Vi har umgåts så himla mkt nu den senaste tiden, nästan varje dag. Vi har pratat mkt i telefon och på msn, nästan varje dag. Du ska veta att jag mår inte bra av de som har hänt nu, men de är väl som de är och de får vi leva med. Jag vill verkligen inte att de ska vara så här, eller att de skulel bli så här från första början. Men alla har vi val här i livet, och vi kan bara välja dom själv, visst man kan välja dom åt en, men då blir de inte bra i slut ändan. Och som ja sa till dig, de är du som väljer nu, de är ditt val, men jag hoppas att du väljer rätt. Men du valde, och du gick åt fel håll. Då får man ta konsekvenserna och leva med dom sen. Så nu är det upp till dig och kunna leva vidare med dom.  Jag tycker bara att de är tråkigt att du valde som du valde, för ja sa till dig vad som händer om du väljer de du tänkte, vilket du gjorde. Men jag säger bara de, att vänner stöttar varandra, dom ska finnas där som dag och natt, och speciellt när man är så nära vänner som vi är. Vi kunde nästan varandra utan till, du vet vad jag äter till frukost, du vet att ja är bra på att missa bussar, du vet att jag kan vara hur knäpp som helst, men ändå älskar du mig! Jag vet att du inte brukar hinna äta frukost, eller så är du inte alltid hungrig. Jag vet att du gillar att ha leggings när jag och carro har de. Jag vet att jag kan få dig att skratta typ när som helst oavsett situation, därför älskar jag dig. Jag älskar dig för den du är. Men nu är de så här, och vi får bara gå vidare och leva livet och se vad de vjuder på, för vi har många år kvar att leva...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ojoj gumman låter som om de inte är så bra just nu. Men jag vet att du klarar de <3<3 Tänker på dej.

2010-04-29 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0