When there was me and you,

Jag kommer ihåg sommarjobbet så väl. Kommer ihåg första dan, jag var så himla nervös, visste inte vart jag skulle så jag satt bara där i soffan och fatta typ ingenting. Sen ser jag dig kommer, och jag kände inte dig då. Jag tänkte ba, Gud ska jag jobba med dig? För då hade jag fått höra så mkt om dig. Men jag såg att du var lika nervös och förvirrad som mig. Så jag tänkte, jag ger det en chans och lär känna dig så jag kan bilda en egen uppfattning. Vilket jag inte ångrar att jag gjorde, för dom 3 veckorna med dig har varit fantastiska. Vi hann göra så himla mkt, vi fick skratta en hel del. Kommer bara ihåg dom dagarna vi gick till georg. Jag har nog inte skrattat så mkt på 3v med en människa som ja aldrig känt förr. Kommer ihåg de där med handspriten =)å alla prommisar till dammen. Den gången vi baka då allt bara gick fel, de var riktigt skojj faktiskt =) Men de är bara en massa minnen nu. Det var då de blev du och jag, och nu har de gått 10 månader, de är ju helt sjukt. Livet är så orättvist ibland, eller ganska ofta faktiskt...Men jag älskade dig då, och jag....

Kommentarer
Postat av: Hanna Bandäna

jag.. vadå? :) Snälla Lisa berätta.. tror du själv att jag vill ha det såhär?

2010-04-29 @ 22:20:00
URL: http://hannaaat.blogspot.com
Postat av: Hanna Bandäna

Okeeii.. men du sitter ju liksom och bloggar om det.. varför kan du inte säga det till mig då?

2010-04-29 @ 22:31:17
Postat av: Anonym

Okeej, se mig som en vän som svek dig då.. Men det känns inte som om du vill lyssna på mig när det gäller det.. Jag har försökt att hjälpa er på alla möjliga sett så att ni skulle få följa med, men det var tydligen inte tillräckligt!

Vill du ha det såhär? Det vill då inte jag.. Men jag kan inte göra så mycket mer! Men du har ju redan bestämt dig att du vill inte ha nått och göra med mig längre så okej då.. :(

2010-04-29 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0