humh!!

Jag hoppas att du vet att de gör ont inom mig. Vill du att de ska vara såhär? Vi måste ju göra nånting åt de, för vi kan inte leva tillsammans om dom väljer att bete sig som dom gör nu. Du vet att jag älskar både dig och dom, för hade de inte vart så, så hade jag lämnat er för länge sen. Men jag kommer inte att orka fortsätta om det ska vara som de är just nu. Att veta att när jag kommer till dig så är de inte alls som de var förr, jag vill verkligen inte ha det så här. Det tar så otroligt mycket med onödig energi som man kan lägga ner på många andra saker. Vad blir nästa sak som vi kommer att göra så det kommer bli ännu värre. Jag kommer inte kunna göra nånting nu, jag är för rädd för det. Jag är rädd för framtiden med dig just nu. Vem säger att vi inte gör fel på nästa steg, eller gör vi rätt, det kanske känns rätt för oss, men dom då? Hur kommer dom att ta det, kommer de bli ännu värre än vad de är nu, eller kommer de bli bättre. Vem vet, det vet vi inte förens vi provar, men jag vet inte om jag vågar prova nå mera, om jag vågar chansa eller vad? Men jag vill bara att ni ska veta att jag tycker om er!


Förlåt för allt som jag har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0