Day 01 – Introduce yourself



Oj, ja vad ska jag säga om mig själv då?
Jag är väl inte så olik alla andra. Jag är en person som gillar att göra en massa olika saker. Tycker om att prova nya grejer. Hatar att såra andra människor, så försöker göra så gott jag kan för att undvika det. Jag är omtänksam och har ett rätt så stort hjärta. Är nog en sån som har för lätt för att förlåta också. Jag tycker även om att sova, för täcke och kudde är nog de bästa som finns i mitt liv tror jag =) Jag har många vänner men få som står mig riktigt nära. Och jag älskar sommaren om man bort ser från alla äckliga kryp...Och jag är mig själv, gillar ni inte de så är de synd för er ;)

Vet inte vad mer jag ska skriva, så ni får väl fråga om ni vill veta mera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0