Day 02 – A injury

Skriver om en olycka ist

Ja, den enda jag kan minnas så där riktigt mycket är mopedolyckan 06.
Jag var med bia och vi körde moped, och när vi var på väg hem så skulle vi svänga i en korsning. Bia ber mig kolla åt vänster och sen hör jag henne bara skrika och sen är allting svart. Kommer ihåg att jag står framför en röd bil. Då har vi alltså åkt in i bilens motorhuv och jag hade hamnat på den. Bia håller kvar i mopeden lägger den ner och sätter sig på marken. Det kommer en massa människor dit, ut från lägenheterna och bilar stannar. Det är en kille som ber mig sätta mig vid sidan av trottoarkanten. Och en kvinna sitter med bia. Sedan kommer abulansen och vi får åka till sjukhuset. Båda från röntkas och ta blodprov och sånt. Sen får jag åka hem efter 4 timmar medans bia fick stanna kvar där över natten. Men båda hade ängla vakt och jag är glad att jag har kvar dig Bia <3


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: aa precis så... :O jo det är lite läskigt, haha jag tkr mest sånt där e coolt ;D



puuuss <3

2010-12-15 @ 21:47:25
URL: http://fridaerika.blogg.se/
Postat av: vua

vi hade Änglavakt tänkt att cu har människor i himlen som skyddar´oss och gud tyckte de var allt för tidigt å ta hem oss dit upp <3

2010-12-19 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0