Day 03 – Your parents

Mina föräldrar?
Allihopa eller?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har bott med min mamma hela mitt liv, och min styvpappa i snart 18 år. Och fast de kan kännas som om dom är jobbigast i hela världen och man kan känna att man hatar de dom gör, så älskar jag dom två iallafall. Min far känner jag inte så där jätte bra så har inte så mkt att säga om han precis. Men han är ju min far iaf.
Sen har jag ju andra ''föräldrar'' och dom gör sitt jobb alldeles utmärkt =)


4år:Mamma kan allt!
8 år: Mamma kan mycket!
12 år: Mamma kan faktisktinte allt!
14 år: Mamma fattar ingenting!
16 år: Mamma är hopplös!...
......18år: Hon där? Hon har gått ut bäst före datum!
25 år: Mamma kanske vetlite omdetta!
35 år: Innan vi bestämmer oss frågar vi mamma!
45 år:...Undrar vad... mamma tycker om detta!
75 år: J...ag önskar att... jag kunde fråga mamma!
Kopiera detta om du älskar din mamma!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0