Day 07 – Your best friend(s)

Skriver om dom alla tre <3

Carolin Blomqvist-Lindström



Du får mig att le och skratta då jag helst vill gråta. Du finns alltid där för mig, de vet jag!
Kan ringa dig vilken tid som helst på dygnet. Du har en stor plats i mitt hjärta och betyder allt för mig.
Vi har känt varann sedan 1994. Vi höll ihop tills jag började 7an och började umgås igen 2008.
Vi har haft ett riktigt jobbigt bråk, det gjorde verkligen ont! Både fysiskt och psykiskt. Vill aldrig mer
bråka med dig!! Jag vill aldrig förlora dig min vän, min bästa vän!!


Hanna Andersson-Taskinen



Att man kan lära känna någon så fort. På 3 veckor var de som om vi känt varann i flera år.
Men du är en underbar människa som får mig att må bra, du gör mig glad och får mig att skratta.
Vi har hållt ihop i ett och ett halvt år nu men de känns som typ halva livet. Vi har haft ett bråk och
det räcker för mig, behöver inte ett till. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer aldrig att 
lämna dig heller. Du betyder otroligt mycket för mig <3


Anna Andersson



Du är några år äldre än mig, men har de någon betydelse? Nä, inte precis!
Att vi hittade våran vänskap är rätt skoj, vem har föröljt vem egentligen? ;)
Jag har vetat vem du är, men inte så mycket mer än så. Och sen lite mer än ett år
sen så skaffade du facebook och vi började bygga upp en vänskap med tillit.
Jag kan berätta och prata om precis allt med dig. Du betyder otroligt mycket för mig
och jag är glad att jag fick träffa dig och får ha dig som min vän. Du står mig varmt
om hjärtat <3 Jag vill aldrig förlora dig, för du vet att jag behöver dig!
Jag älskar dig precis som den du är, så ändra aldrig på det!! <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0