En underbart mysig fredag!!



Vad ska vi säga om denna dag då?
Den har varit helt okej faktiskt. Hanna kom till mig efter skolan så vi små pratade lite grann medans jag städa mina rum =) Sen efter maten så for jag till Anna och gick på en prommis med hundarna (Y) Efter de så gick vi in till henne så fick hon plåga mig lite grann, gjorde sjukt ont med rätt skönt var de ändå =) Fick även träffa min underbara Frida, så söt hon är!! Nu har vi även konstaterat att o´boy är mktmktmkt godare än the, och att typ all the smakar likadant...Det börjar bli lite läskigt nu va frida? Att vi är sjukt lika fast vi knappt har umgåtts och kännt varann länge? Älskar iaf den familjen, så underbart mysiga och trevliga hela bunten <3<3<3
Nu väntar jag på tjejerna från Skeå som ska komma och sova med mig i helgen =) Och i morron blir det kalix för lite dans (:


Tjaoo// Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi <3 sitter här å ler :D haha du är söt du med!!

2010-12-11 @ 18:38:52
URL: http://fridaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0