Finns ingen kämparglöd kvar,



Jag orkar inte försöka mera. Allt blir ju bara värre! Vad är de frågan om egentligen? vart har allt blivit så fel? Jag förstår mig inte på detta längre, och vart vill allt leda till, bråk eller att vi inte ska kunna umgås mer? Men de verkar som om du gav upp för länge sen, och de känns som om jag börjar tappa orken nu också faktiskt!! För vänskap handlar inte om vem som har mest tillsammans, vem som vet mest om en. vem som äger vem. FÖR INGEN KAN ÄGA NÅGON!!
Alla har vi olika minnen tillsammans, olika upplevelser. Men för att göra något åt de så måste vi kunna lita på varann och dela med oss av de mesta. Det som händer oss, och kunna berätta om de har hänt nånting, eller hur? Men jag vet inte, är ni rädda för varandra? Och de verkar som om ni bråkar om mig, och fortsätter ni så här så kommer inte jag orka längre. Då säger jag hejdå! För man ska inte bråka om en vän, man ska kunna ha den tillsammans och ha roligt allihopa, eller hur? Men de är som att ni tävlar om mig, om vem som äger mig mest, att den andra förstör vänskapen. Och som jag sa, ingen äger nån och man kan inte skylla på nån annan att vänskapen förstörs pågrund av en annan person!!
Men muren som du pratade om kanske är närmare än du tror, eller?

Tyvärr, men jag orkar inte detta!! Tänk på vart ni sätter mig när ni beter er som ni gör!? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0