I´ll make a wish...and it´ll blow away

Jag vill berätta, jag vill att du ska veta vad jag känner. Men kommer känna mig så dum om jag säger de! Du kanske tycker att de är en liten sak, men för mig är det en stor sak. Det är jobbigt, riktigt jobbigt. Men de kanske är svårt att förstå eftersom du inte är mig och inte kan känna det jag känner. Jag vet inte, men jag hoppas att inget kan komma emellan oss. Men de känns som om detta kan förstöra nånting iallafall. Jag kanske oroar mig i onödan, men jag är så sjukt rädd att förlora dig, för du är det bästa som har hänt mig i mitt liv. Kanske egentligen bara ska berätta, men är rädd att jag ska förstöra nått, och det är de sista jag vill. Men jag menar, jag vill ju inte gå runt och må dåligt av detta. Jag vill kunna säga det och kanske de finns en lösning på det hela, vad vet jag om jag inte säger? Jag vet att jag kan berätta allt till dig, men just detta tar emot. Har redan gråtit en gång för de, för de gör verkligen ont, riktigt ont gör det. Jag vet att vi inte är släkt eller så där, men allt känns så annorlunda med dig. Känns som om du står mig så mycket närmre, och den tiden vi har haft tillsammans under min uppväxt. Så varför ska det vara så svårt att säga det. Jag har gått inne med de sen i slutet av maj detta år. Det är inte lätt, inte för 5öre!! Men jag ska samla mod, jag ska klara det, jag ska berätta det. Vet itne om jag klarar det just nu, men jag ska ge det ett försök iallafall...Vill bara inte göra något dumt och förstöra allt!!

I'll take a risk, take a chance,
Make a change,

Kommentarer
Postat av: josse

Jag finns om du vill prata <3

2010-12-08 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0