Att de kan kännas så jobbigt över en sån liten sak?

Känns som om jag bara förstör hela tiden, vad jag än säger och gör så blir de bara fel!! Jag vill bara att du ska förstå att detta är jobbigt för mig, jag vill förstöra eller så. Men jag säger bara som jag känner, och då är valet ditt hur du vill göra. Men jag mår inte så där jätte bra av de. Gjorde inte ens det i sommras, redan då kände jag att de inte är roligt alls. Och när jag fick veta de för några veckor sen så gjorde de inte precis saken bättre heller. Du är min vän och just därför säger jag det till dig. Men jag kan ju tyvärr inte bestämma. Men nu vet du hur jag känner, så de är ditt val nu.

Kommentarer
Postat av: josse

jag finns om du vill prata <3

2010-12-08 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0