Badkar och hårdbröd (Y)

Orkar typ inte skriva nu heller, haha!! Har typ tappad blogglusten, vet bara inte vad jag ska skriva längre.
Ajja, skriver väl lite om dagen då. Skola till 12, för vi hade inte lektioner efter 12. Så då for jag hem, och var riktigt duktig, skulle plugga men kom på nåt helt annat att göra. Börja rota lite i gamla kläder som ja skaulle slänga, så hittade jag två linnen som jag gjorde om och sydde ihop, så nu har jag en ny fin överdel till min dans =) Sen så for jag med Ylwa som hämta upp mig till G-stan för att träna lite inför tävlingen på lördag. Appropå de så kommer jag ihåg det Frida sa till mig första gången vi träffades: Är du duktig på att dansa?(Söt hon är) Iaf, sen så for jag till Carro, så vi badade badkar, med tända ljus å nån doft grej i vattnet och bara prata om allt möjligt, å får inte glömma att vi svamla också =) Sedan så gjorde hennes bror lite te, så vi passade på att ta litegrann och åt hårdbröd med smör till :P Så nu ska vi sova så vi orkar upp, för att orka en dag till 5 :S Ska vara duktigt och göra klart läxan imorn innan skolan, får väl se hur de går...Boooring!


Godnatt!


Snodde den av Carro =) Du är verkligen min BästaVän <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi tack Lisa =D <3

2010-02-18 @ 09:23:06
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0