Carolin, Svea Blomqvist Lindström <3



14 år och DU är min bästa vän! Du gör mig lycklig varje dag, du får mig att skratta då jag helst vill gråta. Du får mig att ställa mig upp och orka en till dag då jag helst bara vill ligga kvar. Du får mig att orka leva fast livet länns så meningslöst vissa tider. En vän som dig får man söka efter, det finns ingen som du, ingen som gör mig så himla glad, som får mig att skratta varje dag. Du gör mitt liv värt att leva, du är min andra halva, för utan dig är jag verkligen inte hel. Vi har bråkat en gång i hela våran tid tillsammans, och vi gör de aldrig mer. Du är som en lilla syster för mig, hon jag alltid velat ha, men aldrig fick. Du ska bara veta hur ensamen jag känner mig när inte du är vid min sida, men jag vet att du är det i dina tankar. Jag finns här för dig precis som du finns där för mig. Det bästa minnet jag har med dig, de var den där gången då vi satt under ditt skrivbord, och vi spilde ut cola på golvet och din mamma blev ganska arg. Och alla dom dagarna vi hade våra dockor som var likadana, precis som du och jag. Vi tog dom till gungorna och gungade och hade de skojj. Då jag och Sanna skojja med dig att vi skulle hopp ut från bussen när dörrarna var öppna och den stod i stopljusen. Vi har inte alltid haft den bästa kontakten, men vi har alltid pratat med varandra iallafall. Jag vill bara säga tack för att du vill bli min bästa vän igen. Jag har saknat dig så mycket under den tiden vi inte har umgåtts. Men jag har dig nu, och dig kommer jag alltid att hålla hårt om nu. För då har en så stor plats i mitt hjärta, en plats som ingen, och då menar jag ingen kan ta ifrån dig. Skulle du lämna mig så skulle jag lämna livet, för jag klarar mig verkligen inte en dag utan dig. Jag vill höra din röst, för den gör mig så lugnt. Jag vill höra dina hjärtslag, för dom visar att du lever. Jag vill se ditt vackra leende, för de påminner mig om att man kan vara glad oavsett hur svårt de kan vara. Jag vill ha dig i en underbar kram, för de betyder att du bryr dig om mig. Jag vill att du ska veta att jag smygtittar på dig när du inte ser, när du sover. Du ska bara se hur söt du är! Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag aldrig hade fått träffa en sån underbar och fin människa som du. Jag säger bara Tack till din mamma, Tack till Ederforsgatan, och Tack till Luleå! Jag vill att du ska veta, att jag kommer alltid att vara din vän, oavsett vad som händer, och jag kommer alltid, älskar dig, ALLTID ! Komihåg Darling, You make my life, and you are whort the whole world !! Du är alltid en vinnare i mina ögon, för du är min ögonsten, bara min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0