Fix,fix och fix, you know ;)

Näni, nu måste vi tag i detta liv, detta år och göra det till något bra. Kan inte fortsätta att leva så här, de går inte. Nånting måste göras, men jag vet inte vad. Kan få ordning på mitt rum till att börja med. Om man börjar med utsidan så kanske insidan vågar krypa sig fram så att man kan ändra lite grann på den också. För man kan inte leva ett liv som man inte vill leva. Så de är lika bra att börja i tid, innan de blir försent.
Men jag kommer nog lösa de på nåt sätt, skulle jag tro. Får väl ta hjälpa av min allra bästa vän Carro =) De är tur att jag har dig, du får mig alltid att tänka, och de är du som, make my days! Så med lite hjälp av henne så kommer de nog bli orning och reda på mig ska ni se =) Ska bli mer intressantare, så ni orkar läsa de ja skriver. Kommer som aldrig riktigt på nånting så där,nåt bra liksom, Men de kommer de med ska ni se =)

Hojja, är helt slut! Har varit till en kiropraktiker idag, å satan va ont de gjorde när hon fixade till min arm. Grät i 5 min och fick ingen luft, hyperventilerade nästan. Ajja, de kommer väl kännas bättre, kroppen är slut nu så ska ta och lägga mig i sängen och se på tv, familjen annorlunda och outsider framför mig =) (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0