FÖRLÅT!

Förlåt! Förlåt för allt, de var inte meningen att såra dig. Att de skulle gå så här långt. Jag mår så jävla sjukt dåligt av detta. Fattar inte att de har kunnat bli så här. Jag har kännt dig rätt länge nu, snälla. Jag vill inte heller ha de så här, men ja vet inte. Det verkar inte som om de ska vara vi längre, eller? Jag vet inte, ja vet ingenting just nu. Allt bara snurrar, får knapp nån luft, och tårarna bara rinner. Men vad fan ska jag göra? Jag står inte ut längre. Det måste lösas, och då menar jag nu. De funkar inte att ha de så här...Men jag ger upp, för detta går nog inte att fixa till nu. Det har gått för långt. Men de du är, de är en fin vacker gåva!



Kommentarer
Postat av: Frida

Lyssnar du på Sofijah? :O haha de visste jag inte! :)

2010-02-04 @ 17:11:57
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0