Helgen har gått...

Har tyvärr inte så mkt att skriva idag heller. Nåu har helgen gått och vi har väl inte gjort så himla mkt. Igår for vi till ljusdal och for runt på lite affärer och sedan hem efter 3 timmar typ. Fyndade ett par diseljeans iaf =) Sen idag så har carro varit med sin bror, hon for redan igår kväll, så mia tog med mig till ljusdal idag med för att vi skulle prova på curling, riktigt kul vare men svårt. Sedan konsum, fyndade ett par trosor =) Sen har jag försökt att plugga lite grann, gick inge bra, fattade nada, samhälls säger jag bara, ojoj ! Nu ska vi väl snart ta och lägga oss i sängen och försöka sova. Måste bli frisk, men de är bättre nu än vad de var när jag kom. har bara snuva och dum hosta :S


Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0