Fel program...Smart? Tror inte de!

Vaknade kl 6 i morse och var inte ens trött, så de var lika bra att inte somna om, så slog på tv och kollade lite på barnprogram, sen bar de av till skolan. Denna dag har bara bestått av en sömnads lektion, från 8.15 till 12.05, kan då säga att de var rätt jobbigt, men men så är de. Vi har iallafall börjat med underkläder nu, kommer bli skojj, hoppas jag =) Har insett att jag går fel program, bra att komma på de nu, när man går sista terminen tills man är fri. Men ibland är man inte så klok, men de är inte så lätt att veta vad man vill bli när man går 9:an. Så de blir väl bara att försöka plugga vidare sen då, jobbigt värre! Iallafall, sen skulle vi på en lektion som vi inte behöver gå på igentligen, men jag och sanna gör de ändå, för att få uppgifterna gjorda i tid, men läraren visste inte att de är ny tid, så hon var inte där när vi kom, så rätt meningslöst att käka lunch och vänta tills 13:05. Ajja sånt händer ! Idag ska ja väl inte göra så mycket, ska väl se på lite tv och vänta på maten =) Sen umgås lite och sedan sova :D
Måste säga att jag saknar dig FRIDA <3 Vissa saknar mer än andra, och du är mest saknad just nu !


Kommentarer
Postat av: Frida

naaw, SAKNAR DIG MEEEEEEED! <3

2010-01-17 @ 21:28:31
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0