Ska man känna så?

Jag blir så förbannad! Förstår du inte att du sårar mig med dina ord? Det gör alldeles ont i mig. Jag börjar undra om jag verkligen finns för dig, om du verkligen älskar mig. Jag vet inte vad jag ska tro längre, betyder jag nånting för dig? Jag vet inte vad jag ska säga längre, jag kan bara säga att jag hatar de som de är nu, som de alltid har varit. Jag fattar inte att just du skulle bli så, att de var oss de skulle hända. Det är några mil emellan, men vad har de med att finnas där för sitt eget kött och blod? Att visa att man älskar en, och då menar jag att visa, och inte att säga. För de är två olika saker. Jag vet inte, allt bara snurrar just nu, och du gör mig tokig!

Du gör mig bara så ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0