ALÉ ALÉ ALÉ HEJ =)

Börjar med att säga att nu har man varit arbetslös i exakt 1 timma...

Hade en underbar studen med klassen på morgonen, vi skrek oss hesa på flaket, ni vet...Ingen är hetare än en Mode och designare =) Ale Ale Ale Hej!! Tack till alla som kom och gjorde min dag till en speciell tag <3
Senare på kvällen for vi till min moster för att äta släkt middag med mina två andra mostrar och morbror och lite mer folk. Riktigt mysigt och trevligt =) Sov en stund och sedan var de bara att åka hem, byta om och sedan fara på kaffelino med folket. Tack än en gång!

Ja, lördagen gick fort, jag och Carro vaknade 3, började små dricka litegrann sedan lite senare mot kvällen så for vi till kallax för att säga hejdå åt älskligen och hans familj som for till kreta och är borta en vecka, har bara gått 1 dag och känns redan som flera, kommer ju inte kunna prata me nån av dom eller nånting :´( har redan gråtit en skvätt idag och gör de nu. Kan verkligen inte vara så här långt borta från dom...Åååh de är så hemskt! Ja, sen efter de så tog vi med oss mamma och gick till coop och handlade chips och dipp, såg en prinssesas dagbok 2 och sedan började vi med att slå upp tältet, blev ju myggbiten säkert minst 15 gånger på 10 min :S Klia,klia mktmkt =S

Vi vaknade 20 i 11 idag, gick in och min moster var där, så vi umgicks lite med henne, mysigtmysigt <3 Sen skulle hon fara mot stan för att träffa lite annat folk innan tåget. Så jag och carro gick ut i tältet igen och lyssna på musik och somnade, blev väckta av Sanna som vill komma in, så surrade lite med henne innan hon skulle vidare =) Sen for vi till älskligens farmor och farfar för att tacka för studentpresenten, så vi vart där i 1.5 timma, riktigt trevligt! Vidare till hertsön för att cykla hem till carro, där var de nystädat, så gott de luktar =) Remus fick bli duschad, carro duschade också, och hennes mor lagade kyckling med wok och vera gjorde ris, rysligt gott =)

Inte snyggaste bilden dock, men har inte fått nå bilder alls av nån än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0