Rolig kväll med brudarna =)

Kvällen med tjejerna =) Dom kom till mig vid 5, så cyklade vi vidare till coop och svamlade lite grann, efterblivna hanna, för hon är ju inte störd enligt henne, går ju att diskutera om =) Sen vidare till en storsten som jag och carro klättra upp på medans hanna prata me nån johan typ? Sedan for vi mot ip för att kolla om hannas pappa hade kommit ännu, men inte de, så vi strosa runt lite där och jonka lite boll, jag suger dock, men vi funderar ändå på att börja i korpen, så får se om de blir de =) Hade vart skojjigt =) Sen for cyklade jag till lerbäcken för att gå ut och ge med Anna, vart så klart myggbiten ännu mer, fick ett i pannan mellan ögonbrynen :/ Sen tillbaka till arons för att bada med tjejerna =) Så nu är jag hemma, och ska sova alldeles snart, ska upp i morron, har massa ärenden att göra =)

Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0