Somamrlov? Knappast

Måndag, hojja, känns hemskt att veta att man än så länge inte har nåt sommarjobb, hur ska jag klara mig??? Ringde iaf dit idag för att höra med dom, men hon hade gått för dagen så hon skulle höra av sig i veckan, så får väl se hur de blir med de...

Så idag har jag försökt komma på vad jag vill med mitt liv, och jag vet inte alls vad jag vill, vart jag ska bo, om jag ska stanna här eller flytta nånstans. Men jag är ju en sån människa som är beroende av andra. Hatar att vara själv i en stor stad...Men jag ska lösa detta på nåt sätt, jag kan, jag vill och jag ska!!

Blir väl inget stort av denna dag heller, läsa lite grann och sånt för i morron, funderar på att städa rummet också, men känner att jag inte har någon ork alls till det just nu!!


Jag är alltid glad när du är vid min sida, du är min
solstråle, du fyller mitt liv med lycka och går med
mig den vägen som vi båda vill gå, för inget kan
splittra en sån vänskap av få, som vi två. Att ha en
vän som dig, det gläjder mig. Du ska veta att de är
dig som jag håller kär, för vi är lika som bär...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0