Tisdag då..

Nu är jag klar med svenskan föralltid :D Så himla skönt! Men nu är jag arbetslös, ringde dit idag med, men nu var hon hemma för vård om sjukt barn, så får väl se om hon hör av sig när hon kommer tillbaka, känne rju som att jag är ibehov att ett jobb, för vad ska jag annars leva på? Hur ska jag annars kunna fara och resa och sånt? I really need it!!

Jaja, idag har jag inte gjort mkt heller, efter svenska lektionen så gick jag på llt och fyllde på mitt kort med 150kr, så nu håller det hela sommaren, skönt =) Sen efter de så for jag hem, somnade kl 1 och sov till typ 4 (: Men sånt behöver man ibland.


Åååh, jag saknar mig pojk så otroligt mkt, de har bara gått 3 dagar men de känns som en evighet. Hur ska jag klara mig till typ lördag, söndag? :( Har bara hsn mobil att titta på som är avslagen, så kan inte skicka sms åt han, ingenting. Bara till hans far. Men dom är de bra iaf, så de är ju bra. 30-35 grader, bra hotell och mat åså.. SÅ lite avis är man, får väl se om man sticker iväg själv i sommar =) Man måste bara hitta en billig och bra resa!!


Jag älskar dig my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0