Vad tycker ni?

Då var de torsdag då, dagarna blir ju bara mer tråkiga när man inte har nåt att göra :s Har inte kunnat sova i natt, vaknat varje timme av att de var varmt och att jag grät? Så jag fick väl sova kl 5, så då har jag ju nästan sovit bort den här dagen nu :/ Men ikv så ska jag få vara med mina små söta älsklingar, Carro och Hanna =) Sen ska jag även gå på en prommis med Anna (: Så denna kväll blir väl rätt hyfsad iaf, slipper sitta här i flera timmar =) Funderar på en sak, om jag ska bli blond nu under sommar, men jag vet inte riktigt, går ju att färga rött igen om de inte blir fint så får se vad jag ska göra, vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: josefine

jag vet inte.. båda är jätte fina ! :)

gör som du själv tycker :) <3

2010-06-17 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0