Vart tog helgen vägen?

Helgen gick fort...Midsommar spenderades med Carro, vi var på tivolit och hade de skojj, hade lite ont i tryggen efteråt, men de funkade. Vi fick j uåka gratis av lollipop =)

Lördagen var jag med carro och abbis och pojken min. Vi åkte rätt så mkt faktiskt, fick lite gratisbiljetter :P åså fick carro och abbis mig att åka over the top, hojja, trodde verkligen att jag skulle dö, men ja klarade de, åkte en gång till sen =) Sedan sista åket med Fanny, sen mådde ja rätt illa, så vi åkte hem till pojken med hans föräldrar, sen låg jag i soffan två timmar och mådde skit.

Söndagen var bara en latis dag, var hos pojken hela dagen och bara myste, såg på tv och sen sov ja typ 2 timmar :P

Har fått jobb nu till v.30, chill, ska sälja jordgubbar, kanske inte de roligaste precis, men jag får ju pengar, och det behöver jag verkligen :D


HänaBandäna, Jag saknar dig helgemumsisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0