Bambi på hal is...

NU är jag hemma igen =) Har varit med Carro, Hanna och André, jag fick för mig idag att vi skulle åka skridskor för att vi hade de på idrotten. Så vi for alla till Carro för att de finns en plan där, så efter 1 timme så kom vi dit, och den var täckt av snö :/ Så vi gick längre ner på hertsön för att få hoppa på bussen tidigare. Så vi beslöt oss för att åka till G-stan för att de fanns en plan där, så när vi kommer dit så är det lika mycket snö där också. Så vi tänkte lura iväg oss till S-byn, men tänkte att de var nog bättre att åka in till stan. Så de vart att åka tillbaka, haha så väl efter 2 timmar sökande efter en plogad isbana så hittade vi en =) Vi tänkte, va kul. Men det var inte så kul alls när vi väl kom ut. Pimpel hål överallt och sen så när vi börja åka, (är inte bra alls, så de går inte fort), så lät de som en smällare så ja frågade Andre vad de var, då sa han att de smäller när de spricker i isen, så precis efter att han sa de så small de under mig. Fick panik, skrek, hyperventilerade och började gråta. Jag har stor respekt för isen, har åkt igenom 1 gång förr så. Men efter en stund så åkte vi rund den lilla banan som fanns där. Och jag och Carro åkte hand i hand och vart vi än åkte så small de, och vi skrek. Vi måste ha hörts över hela stan, ojoj =) Men de var rätt kul ändå (Y) Haha sen när vi skulel hoppa på bussen, så hittade jag inte mitt busskort, så fick betala med en 10a. Tänkte, kul nu måste jag spärra de och köpa ett nytt för 150kr. Men så när jag hade betalat och satt mig ner, så säger hanna: Du har den inte i en annan ficka? Och jo, vad har jag, ja har den i inne fickan som jag aldrig annars har. Så typiskt mig! Men blev en lyckad kväll iallafall :D Tack för denna eftermiddag, mina underbara sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha jag brukar kommentera :D fats resten fattade jag inte? :p ja det hoppas ja med, puss <3

2010-03-31 @ 13:49:42
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0