Creepie day

Min dag blev inte alls som planerad! Skulle ju på den nya affären idag och kolla lite. SÅ jag tog bussen 9.20. Så när jag kom ungefär till rondellen så började de flimmra framför ögonen och jag hörde typ ingenting, höll på att svimma så fick sätta mig ner. Så hanna hoppade på sen så då började jag att svettas, sen börja jag må illa. Vilel bara hoppa av, resan kändes oändlig. Väl när vi var framme på smedjan så var jag tvungen att sätta mig igen, mådde illa, och kände mig yr fortfarande och svettades. Sen efter ett tag började jag frysa så mkt att jag skakade. så fick ringa mamma och be henne komma och hämta mig. Så det blev ingen nya affärtitt för mig, inge leggings, ingen pilates träning heller. Så jag har stannat hemma idag och missat en massa sömnads tid, inte kul menmen. Så har legat och sett på tv =) Ska förbi syrran en sväng och äta lite tårta när micke kmr hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0