Kommer de nånsin att bli bra?

Jag vet inte vad de är jag måste göra för att få dig att förstå. Allt bli bara värre för varje gång...Men jag vill att detta ska funka, så jag ger inte upp. Men du måste tyvärr möta mig halvvägs! Jag vet att du kanske är förbannad, men ska de gå ut över mig, är det jag som ska få ta den skiten? Jag har inte ens varit med och bestämt. Men nu är de som de är, och det måste du acceptera. Varför inte ta vara på detta och göra de till det bästa? Vad är de som är problemet igentligen? Vad är de som får dig att backa, som får dig att göra som du gör? Är du rädd för nånting? Är de något som jag har gjort? Eller är det bara de som hände för en massa år sen? Hade du tänkt älta detta hela livet, för om du hade tänkt de så är de bara du som kommer må dåligt av de och förlora på det helt. Det tar bara en massa energi från dig. Men jag hoppas att du nångång kommer öppna ögonen och se vad du har, för när den dagen kommer, så kommer de att bli den bästa dagen i mitt liv...Jag vill bara att du ska förstå, att de är som de är nu och de är inget vi kan göra åt!



Kanske hade de varit lättre om jag aldrig blivit född...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0