Måndag igen..

Goddagens Sunshine! Solen har varit uppe idag, riktigt varmt har de varit, ett sånt där riktigt vårväder, Härligt!! Slutade kl 12, så for hem och sen ringer Carro och ber mig komma in till stan, så var vi med Maria och sedan kom Hanna också. Hannah,hannah,hannah!! Hahahhaa. Jaja, vi lalla runt lite å sen så käka maria på max, så där träffade vi Celina =) Sen tog vi bussen hem. Vi fick stå, så vi kolla om vi kunde stå hela vägen utan att hålla i oss, haha vi kom bara ner för backen så höll vi på att flyga längst fram, men skojj var de. Nu väntar jag på att få äta sedan ska jag vidare till carro och vara me henne, hanna och maria :D kulkul! Blir väl att chilla och snacka om allt, och man får inte glömma att skratta åxå =)


Nu har jag varit med dig Frida 4 gånger, och för varje gång så gillar jag dig mer och mer. Kan typ prata med dig om allt, fast vi har inte fått så mkt sagt än. Men de tar inte 2 timmar. Men du är en stark person och du är en sån där härlig människa som är sig själv och sånt gillas :D<3

Våran första bild <3


Kommentarer
Postat av: Frida

AWWWW TACK!!!! Det gör mig så glad ska du veta! =D



Säger detsamma om dig Lisa, du är så underbar å jag e så glad att vi fick kontakt!! <3

2010-03-22 @ 16:43:08
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0