Pilates45 (:

Oj, nu har jag varit lite tråkig och inte skrivit nå. Men har inte haft tid, har mest bara varit på vifft och sedan gått och lagt mig på en gång nästan. Har inte hänt mkt idag, började med att jag, carro och maria tog den roliga bussen i morse, sedan en lektion, sen tvingade våran mentor mig och emma att stanna kvar och fixa resterna i sömnad, men de var nog lika bra, för nu är dom gjorda =) Sen hem, började sy på ett par leggings som blev lite små, så måste fixa dom (kommer bilder sen) och sedan var jag förbi syrran och fick lite tårta, Grattis till henne som fyller 26 (Y) Sedan iväg till uh på p-möte, fick veta om sthlm och lite annat kul! Sen förbi sötnosen och lämna en sak till Fanny. Sen hem igen =) Imorron blire att kolla den nya affären och sedan ska man på pilates i 45min med Emma, sedan blir de lektion till kl 5 :/ Så nu blir de tyvärr att sova så jag avslutar med ett Godnatt och, Non-stop, center och plopp, kex choklad är också gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0