Stora frågan...

Idag har det inte hänt mkt faktiskt, blev klar med min Bh på sömnaden, riktigt fin men dock förliten, så nu får man hoppas bättre på trosorna och korsetten då =) Sen gjorde jag och 2st till i min klass klart en uppgift som ska in 30 mars, så et mindre projekt =) Har hunnit vara med Sanna idag åxå, vi kollade runt lite på vad vi sla försöka att jobba med i sommar, går ju ut i år så är ju arbetslös till sommarn, hojja. Sen kom Frida till mig vid 6 så vi hade de trevligt, satt och lyssnade på musik, kollade runt lite grann och prata. Har saknat henne riktigt mycket faktiskt. Du gör mig alltid så glad, tack för att du finns <3


Nu har jag mycket tankar i huvudet som snurrar runt. Jag vet inte riktigt vad jag vill bli, finns mycket men frågan är de hur långt man kan ta sig. Vill typ jobba med människor samtidigt som ja skulle vilja prova på guldsmed och bli fotomodell. Men ja får väl se hur långt man kan gå i dom olika sakerna.

Har fotat lite, men om resultaten blev bra är ju den stora frågan:



Hur ska man göra för att fastna på kort, några bra tips? =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker bilderna va fina :D men om du vill så kan jag hjälpa dig =)

2010-03-18 @ 08:21:41
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0