This is my life now, and I go my own way!!

Som de är just nu så är allt upp och ner. Men vad ska man göra åt saken? Livet är som en stor berg och dalbana och mitt tar bara omvägar hela tiden. Kommer detta nånsin att bli bra? Jag tror nog inte de, de kommer nog alltid att vara så här. Jag vet att de inte är lätt, varken för dig eller mig just nu. Men de kanske är så här de måste vara, fast ingen av oss vill egentligen. Men de är nog bäst att de blev som de blev. Men du gör de bara så svårt för mig. Dagarna blir svårare att genomföra. Vill helst inte stiga upp ur sängen, vill inte vakna upp ur min dröm och veta att jag måste leva i verkligheten också....Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0