Yoga!

Hann bara hem och äta så fick jag skynda mig till min skjuts. Dansen gick bra, alltid lika roligt =) Sen så efteråt så pratade jag med Monika angående yoga. Hon visade mig en övning som är bra för sömnen, clownen heter den. Rätt svår och jobbig var den, man ska typ stå på huvudet och armarna och benen ska man eva upp på armbågarna, så ska man stå så och andas. Jag förstår inte att yoga akn vara så ''utvilande'' eller nå, om man ska hålla på och göra såna där konstiga och jobbiga övningar. Men de verkar vara bra iaf. Så funderar på att börja, men de är så ju dyrt, så man får hoppas att mamma kan sponsra med de =)
Tänkte lägga upp några bilder på min kavaj till min mosters man som jag blev klar med för ett par veckor sedan. Det kommer bilder senare på min bh åxå =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0