Dålig uppdatering :/

I fredags så for jag till skolan och sydda på balklänningen, satt från 10 till halv 6, ojoj men den blev klar iallafall :D (Y) Så nu ska jag bara så klart min studentklänning (: Annars i helgen så har jag inte gjort så mkt alls, har varit med Carro, Hanna och pojken, var hos hans farmor och farfar igår, trevligt, vi satt och såg lite grann av Eurovision contest, jag gillar då Frankrikes bidrag :D http://www.youtube.com/watch?v=4acm3gcWhAE&feature=related Värt att lyssna på iaf :D Idag händer inte mycket, blir att sy typ hela den :S Men de måstes. I veckan blir de massa fix inför modevisningen på Onsdag och i morron blir det ormbergsmilen, hojja !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0