Dumma Milen !!

Milen gick bra, halv sprang och gick den på 1.28 :/ =) Men fick skavsår på lilltårna och ena stortån, sen så klantig som jag är så sparkade jag i min högra tå i sten, så när ja kom hem hade jag en blåsa med blod i, den såg helt kvart ut. Sen såg vi en huggorm, såg den inte förens Andre sa att de var en orm, så jag skrek rakt ut och flög typ 2m. Så jag kommer då aldrig gå där nå mer, vilket jag inte kommer att behöva heller :D Sen bar de av hemåt och sedan till tandläkaren, så nu är min så kallad ''tanställning'' borta, skönt :D Sen skolan och planerat inför modevisningen, och fick även sy om fållen på klänningen. Så nu måste jag sy lite mera idag på annat stuff, men är så trött, så orkar egentligen inte, men jag måste ju, så vad har jag för val? Har vart på stan också, köpt nya skor till studenten, ska skicka tillbaka dom bruna =) Så de blev dom här istället (:


Kommentarer
Postat av: josefine

Coola :)

2010-05-31 @ 20:52:59
URL: http://onlymiiii.blogg.se/
Postat av: maudvirf

jättefina! vad du är duktig, trots att du är trött.



kram kram

2010-06-01 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0