You only live once...

...But if you work it right, once is enough!

Jag vet inte vad de är som händer längre. Jag vill göra så himla mycket, förändra nästan allting, men jag vet inte vad de är som hindrar mig. Det är precis som om jag kommer till en dörr, som har ett stort lås på sig, så jag kommer aldrig igenom den, vilket jag vet att jag måste göra, men jag hittar som inte riktigt vägen till hur det ska gå till. Livet är en sån konstig uppfinning som måste levas, och människan gör det bara svårare att ta sig igenom det. Men hittar man bara sin väg, så kan man komma långt, då kan man klara sig igenom allt fast man kommer stöta på motgångar, men det är bara att fortsätta, eller hur? Sen måste man tänka framåt, för de som har varit kommer förbli så. Man måste tänka på det man har, och inte det man hade eller kan få. Jag tror att vi människor aldrig blir riktigt nöjda, får vi nåt så är de bra, men vi ska alltid ha lite mer. Men man lever bara en gång, så ta vara på livet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0