Dancing in the rain


Gammal tävlings bild från 2008

Ja, vad ska jag skriva idag då? Har inte hänt så mycket annat än att vi har haft klubbdans idag. Har kört till dansen och tillbaka, gick faktiskt riktigt bra, trotts all snö och virriga bilförare :/ Fick beröm av Annelie ang min körning, hon tyckte att jag körde fint, att hon kände sig trygg. Fick även backa, som åxå gick bra, sen när vi körde in på coop parkeringen så vart även min parkering bra också. Så har gått riktigt bra med den idag, *stolt* (Y) Får se vad som händer ikväll, väntar på att få äta nu och sen vet jag inte alls. Hanna jobbar och Carro vet jag inte vad hon gör, så har inte så mkt annat att göra än att sitta hemma. Kanske slår på en film eller nå, vad vet jag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0