En ny vecka, med nya problem (:

Vad ska vi skriva idag då?
kom nästan nyss hem från praktiken, så de är rätt skönt. Har inte haft mkt alls att göra idag, tycker att jag mest har gått runt och städat lite här och där, plockat i disken, plockat ur. Skalat potatis och sen bara suttit på en bänk och inte gjort nånting alls :/ Det är rätt tråkigt, så har iaf mejlat om att få byta till ett dagis. Har nog betydligt mkt mer att göra där än på ett äldreboende. För nu när de är vinter så är de ju inte så lätt att ta ut gamlingarna heller så men sitter bara inne och kollar vad dom gör. Dricker en massa kaffe och tar de lungt. De är ju på ett sätt rätt skönt det med, men de blir tråkigt i längden faktiskt.

Får se, tror inte jag hittar på så mycket idag, hanna har blivit lite små sjuk. Så blir nog en lugnt måndag för min del skulle jag tro. Ska se lite tv och kanske spela lite spel, finns ju inte så mkt annat att göra nu förtiden. Men börjar ju känna av att man börjar bli lite gammal ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Börjar du bli lite gammal? vad är då jag?? shit.. jag som kände mig så ung innan jag läste inlägget S Kram

2010-11-16 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0