Socialt? Inte precis :(



Första dagen på praktiken är avklarad. Har bara sovit 2.5 timme i natt, så var ganska trött när jag vaknade kl 7 :/ Hojja, men jag tog mig upp och klarade av att cykla till lövsgatan, inte så långt dock (: Har inte gjort mycket alls idag, finns ju inte så mycket att göra där precis. Alla typ sover och vad får jag göra, jo typ sitta ner och glo in i väggen typ :S Men de är trevlig personal iallfall. Trodde inte alls att jag skulle börja idag, så jag hade ju inget med mig, inga inne skor eller sköna kläder. Så blev att ha jeans och mina kängor, men de funkade. Så har städat hos en av kundera och sen bara följt med och tittat på vad alla andra har gjort. Diskat och matat och serverat lite grann. Får se om jag kommer vara kvar, men tror inte de för jag saknar faktiskt den sociala biten otroligt mycket. Men annars har det varit helt okej faktiskt =)


Nu ska jag inte göra så mkt alls, ska mest bara ta de lugnt och vänta på att Hanna ska komma till mig senare så vi kan plugga lite teori så man kan bli av med den skiten snart =) Så får hoppas på att det går lika bra som sist. Sen lär de nog bli en rätt tidig kväll med tanke på att jag är rätt så trött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0