Vinterskor, ändå iskalla tår :/

Denna kväll spenderades med tjejorna, vi drog på oss vinterkläder och drog ut i snön. Vi gjorde att möjligt, men fastnade på arons i babypoolen, sedan vidare till snötåget som skulle ta oss ut i vida världen. Åh Hanna så klart hittade hon ju ett tak som vi åkte ner för, och sen började vi åka på alla golfbarnor. De ena ledde till de andra så vi beslöt oss för att gå på dagiset och åka i kanan =) Sen efter nästan 2 timmar så bestämde vi oss för att gå hem (Y) Så har varit en riktigt trevlig kväll (: Nu ska jag bara spela lite sen ska jag sova så jag tar mig upp i morron, eller rättare sagt senare idag, så jag klarar av att dansa (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0