Brr, it´s cold out there

Kallt ute, snart kommer vintern på riktigt, inte långt borta nu inte :/ Vaknade med Carro vid min sida idag efter många veckor utan henner, kändes som en evighet sen <3 Dagens schema ser ut så här: ska duscha nu, sen ringa ett samtal och efter de måste ja fara in till stan för att fara in på försäkringskassan och se vad de är jag ska skriva på det där pappret, sen fixa underskrift från min gamla jobbcoach och sen möta upp Hanna efter kl 2 för att hon ska växla in alla sina 1 kronor (hur lyckas hon?) Senare på kvällen blir de väl gården med tjejorna och pyssla och lite annat, mest snacka tror jag =)

Var ut med Carro till bussen typ nyss och kan säga att nu blir de att stoppa undan höstjackorna och fram med vinterjackan, och långkallingar, för nu är de verkligen kallt ute. Hojja!!


Från i vintras! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0