God morgon =)

Gårdagen var helt okej faktiskt. Vart att göra lite allt möjligt. Började med att cykla hem på morgonen från herstön, riktigt skönt faktiskt bara lite kallt om öronen :/ Sen ringde Carro lite senare och fråga om jag skulle med dom till storheden, så då var de bara att byta kläder =) Så vi var borta några timmar, hittade mig en affisch med en ram till, svin fin!! Sen käka jag när jag kom hem och då messade Anna mig och fråga om jag skulle med till jysk, så då hakade jag på henne också, rikigt mysigt! <3 Sen så lämnade hon av mig på hertsön så var med Carro igen och gick till Ica och skulle bara kolla, men de blev 2 gravljus ochlite godis. Så sen bestämde vi oss för att gå till kyrkogården och tända hos min mormor och morfar <3 och sen hos Denise. Sedan ringde Carro till Pirre och vi mötte upp han och var med han i sen typ 3 timmar utanför hans lägenhet, kan ju säga att den kvällen var sjukt rolig!!


Nu ska jag klä på mig och sedan dra in mot stan och köra med körskolan, lääääskigt när de är snö och halt ute :/
Så önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0