Jag älskar er tjejer!



Så då var denna vecka avklarad då, och kan läggas åt sidan...
Jag vill bara säga att jag verkligen har världens bästa vänner som verkligen finns där för mig när jag behöver dom.
Utan er vet jag inte vad jag hade gjort, hade nog gått under förlänge sen tror jag!!

Helgen har då spenderats med tjejerna och lite allt möjligt har stått på schemat som vanligt då =)
Ska på nån föreläsning på Kh med Sanna i morron, dom ska typ informera om nåt för dom som är arb.löst.
Sen får jag se vad dagen bjuder på, ska iaf åka hem efter de, sen blir de väl en sväng till lerbäcken med nå papper till Anna. Sen lär ju dagen vara slut och då får jag sova i min efterlängtade säng igen och mina tjocka tv ;)


Sitter och lyssnar på musik hos Carro medans hon är och träffar nån kompis, så när hon kommer tillbaka så ska vi nog äta nånting, för vi har inte ätit sen typ 1 dag så de behövs ju iaf, för magen kurrar lite grann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0