Sluta eller fortsätta?



Typ aldrig nån som läser min blogg så varför ska jag egentligen skriva nånting här?
Har egentligen ingen lust till nånting just nu, är så grymt åt tråkad och finns inget att göra. Så lika bra att skita i allting, eller? Så ska man sluta eller fortsätta blogga?

Har övningskört i detta pissväder iaf, fick bättre än förväntat. Hade Anna med oss hem också, så nu är jag väl bara skylldig henne 99körningar till om inte fler med tanke på alla gånger jag har fått åka med henne =)

Trodde att morgon dagen skulle bli desamma som idag, men måste åka in på stan och kolla om de finns nån ram till min andra affisch så de kan bli ordning på mitt rum nångång =)

Kommentarer
Postat av: josefine

Fortsätta ! (:

2010-10-30 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0