Afro power dance, spinning & träninsvärk till tusen...



Känner mig som en riktigt hurtbulle för 1 vecka iaf =)
Igår så var jag, carro och jessica och provade på afro power dance, svin roligt, många olika röresler till rolig musik. Svettit var det, till och med jag svettades =) Sedan gick jag och carro hem till örnäset. Tänkte att man inte alls skulle få träningsvärk, men de är klart att man fick de, i korvmusklerna i ryggen :s Men de är de värt, var ju så otroligt roligt, mkt skratt blev de också (=

Och idag har jag och carro provat på spinning, rätt så kul faktiskt, fast jobbigt var de. Benen kändes som spegettin :/ Men tränaren tyckte att vi var duktiga ändå för att vara första gången så klaga ska vi inte göra. Så vi bestämde oss för att gå hem idag också, skönt med prommisar (Y) Så lär ju inte kunna dansa i morrn, kommer ha sån träningsvärk, plus att vi ska på nån cirkel gruppträning i morron innan min dans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0