En vanlig måndag



Denna dag har gått väldigt segt, började med att jag inte kunde somna om idag, har sovit skit dåligt i natt så var bara att stiga upp. Sen fick jag ringa Vårdcentralen och fick en tid halv 4. så väntade på att tjejorna skulle komma till mig. Sen for vi till hanna och käkade middag, hon bjöd på makaroner och köttfärs med gurka och majs och saft =) Vi vart lite väl sena innan vi kom oss iväg så vi fick trampa fort på cyklarna för att hinna till inpuls för att gå på Afro power dance, men vi hann i sista sekunden typ. Sedan efter de så for vi till G-stan och var rätt så sociala där. Så nu är jag hemma och ska ta och se på tv och försöka sova och hoppas på att jag sover bättre i natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0