Helgen,

Ja, vad ska man säga om denna helg då. Den har väl varit helt okej, har varit med tjejerna och vi har hittat på lite hyss och bus som vanligt. Varit på gården och sen även hos olov med en massa trevligt folk. Så den har helt enkelt varit helt okej. Har även tvingat hanna och carro att prova dansa, och hanna valde att börja dansa så de är ju kul =) Så nu kommer hon minsann inte undan!!

Och denna vecka då, ja den kommer spenderas mkt på inpuls eftersom vi har 1 gratis vecka där, så idag ska vi på Afro dans. Ska nog bli riktigt roligt, hoppas jag på =) Sen kommer det lite dansträning också. Så blir en riktigt träningsvecka för mig. Plus att sitta på risk 1:an i typ 3 timmar i morron, mindre rolig men skönt att få den bort gjord =)


Nä, nu ska jag fixa cykeln så jag kan ta mig in till stan =)

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0