Du kommer alltid att vara min faster!!

Jag vill egentligen inte ha de så här mellan oss. Vi är ju en familj, du är ju någon för mig, och det kommer du alltid att vara. Det kommer vi aldrig att få bort, bara om vi låtsas att de är så, så blir de så oss emellan, men inte på riktigt.
Vi hade som nåt förut, och sen försvann bara de. De gick som upp i rök, vet inte riktigt vart de gick snett.
Men är de verkligen som du säger, att man inte kan älska någon man känner?
Även om man är släkt och känner eller inte känner, så kan man väl älska varann ändå?
Och ingenting är väl försent?
Jag kommer alltid tänka på dig, kommer alltid att hålla dig kär.

För du tillhör min familj, och dom älskar jag av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0